Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Jan 2025 15:22:12 +0200

Tere!

Haljala Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2511201/02161 
aadressile Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Võsu alevik, Kooli tn 8 
(Garaaž) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Päästeamet- Tuleohutus Keskkonnaamet- Lahemaa 
Transpordiamet- väljasõit avalikult kasutatavale teele, teekaitsevöönd

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27251934>  (menetlus nr: 
471744), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 10.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Haljala Vallavalitsus) või menetleja (TIIT JÕGI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister